Friday, October 17, 2008

Diriku....

Hai....berjumpa lg kita kali ne...pe khabar kou org sume kat luar sane tu...shat2 ke sume...

iya...kou org sume tentu dh baca pe yang aku tulis tentang diriku yang kat sebelah tu......

ramai org kata yg citer tu sedih.....isss2 sedih benar ke ceter tu...sampai ada yg nk nenitiskan air mata....(heheheeh tipu je),

anyway that story base on my life.....berdasarkan pengalaman aku yg dh 25 tahun hidup kat dunia ne.....pe2 pun aku sekarang ne xlg seperti dulu...diriku dh banyak berubah sebenarnya....aku x sediam dahulu lg....

well.....manusia kan sentiasa berubah.....seperti mana pasir yang kat tepi pantai tu berubah setiap kali di hempas ombak....begitu jugak lah manusia......

aku sentiasa cuba mengubah diri ku ne dari semasa ke semasa....iya lah nk ubah sikap bukan nya boleh sehari dua.....ia memerlukan masa yg agak panjang untuk di ubah.......

iya dh lama aku cuba ubah diri ne....ia bermula semasa aku mula2 kerja sebagai juruteknik komputer kat sebuah kedai komputer dulu....

kat situ aku terpaksa percakap dengan pelanggan.....kalu x nnt boss aku mrah..hehehehe....

so dari situ lah aku mula nekat untuk berubah dari seorang yg pediam kepada seorang yang boleh bercakap...

welll.....tu je lah yg nk aku cakap kali ne....pe2 hal pun doakan akn semoga berjaya dalam usaha unk ubah diri ne.....

so...semoga kita berjumpa lg di kali yang lain..heheheehe..

bye sume.....

2 comments:

Wawa KNazwa said...

Hidup kita semakin maju ke hadapan... So mesti buat perubahan.. kalo tak nanti ketinggalan. Ape2 pon, gud luck 4 ur own future dik, moga sukses selalu k.

Unknown said...

So...semoga berjaya utk Azuhan.

Azam pada diri utk berubah demi masa depan.

Bukan pada org lain.

widget